Runboard.com
You're welcome.

runboard.com       Sign up (learn about it) | Sign in (lost password?)


Page:  1  2  3  4  5 ... 9  10  11 

 
itd Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Registered user
Global user

Posts: 111
Karma: 0 (+0/-0)
Re: Kortikosteroidi



Za proširene zjenice ne znam ili nitko nije obratio pažnju, a salofalk odavna ne uzimam.

Nakon skidanja s kortića, ni dlakavost niti moon face neće potrajati duže od mjesec-dva.
3/20/2005, 12:58 pm Link to this post Send Email to itd   Send PM to itd
 
Livija Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Administrator
Global user

Posts: 463
Karma: 0 (+3/-3)
Re: Kortikosteroidi


I ja prvi put čujem za proširne zjenice, a okrugla faca brzo splasne, meni za 2-3 tjedna
3/20/2005, 1:01 pm Link to this post Send Email to Livija   Send PM to Livija
 
Uri3l Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Registered user
Global user

Posts: 97
Karma: 1 (+1/-0)
Re: Kortikosteroidi


niste culi? emoticon hmmm mozda da posjetim okulista emoticon
3/20/2005, 1:13 pm Link to this post Send Email to Uri3l   Send PM to Uri3l
 
Livija Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Administrator
Global user

Posts: 463
Karma: 0 (+3/-3)
Re: Kortikosteroidi


Pitaj doktora možda ima veze s kortićima. Da ima veze s salofalkom već bi to netko primjetio.
3/20/2005, 1:34 pm Link to this post Send Email to Livija   Send PM to Livija
 
Sani Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Moderator
Global user

Posts: 601
Karma: 8 (+11/-3)
Re: Kortikosteroidi


Posjeti okulista! Od kortikosteroida može doći do očne mrene, a kod sebe sam primijetila da slabije vidim kad ih pijem, tj. nekako mi je vid malo zamućen kad gledam u daljinu, tako da bih trebala nosit malu dioptriju -0,5 ali sam nedisciplinirana.

---
wc je najstrašnije mjesto na svijetu - tamo su se i najhrabriji usrali
4/23/2005, 1:34 pm Link to this post Send Email to Sani   Send PM to Sani
 
Uri3l Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Registered user
Global user

Posts: 97
Karma: 1 (+1/-0)
Re: Kortikosteroidi


eto jos nekih posljedica cini se...

imam nesto kao strije na guzici... izgleda kao da mi kapilare pucaju... fakat ne znam od cega bi moglo biti, znam samo da se zelim rijesiti ovog sranja (kortica) pronto
5/15/2005, 8:22 pm Link to this post Send Email to Uri3l   Send PM to Uri3l
 
Livija Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Administrator
Global user

Posts: 463
Karma: 0 (+3/-3)
Re: Kortikosteroidi


Uriel jedna od posljedica pijenja kortića, je pucanje kapilara. Tebi je to na guzi, nekome na drugim mjestima. Usput mene je opet vratilo na kortiće, ovih dana mi se kolitis opet pokrenio. emoticon
5/16/2005, 1:26 am Link to this post Send Email to Livija   Send PM to Livija
 
Uri3l Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Registered user
Global user

Posts: 97
Karma: 1 (+1/-0)
Re: Kortikosteroidi


e a kaj je s tim pucanjem... jel se da to popraviti ili tak ostaje zauvijek? imao sam lijepu guzicu emoticon
5/16/2005, 12:24 pm Link to this post Send Email to Uri3l   Send PM to Uri3l
 
itd Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Registered user
Global user

Posts: 111
Karma: 0 (+0/-0)
Re: Kortikosteroidi


Znam da Avon ima nekakav kozmetički preparat. Ali, on samo smanjuje vidljive strije na cca 50%
5/16/2005, 5:11 pm Link to this post Send Email to itd   Send PM to itd
 
Livija Profile
Live feed
Blog
Friends
Miscellaneous info

Administrator
Global user

Posts: 463
Karma: 0 (+3/-3)
Re: Kortikosteroidi


to dali ostaju ili prolaze te strije ne znam. Ja nisam imala poroblema s tim. Ovih dana idem u dr. pa ću pitati. Uostalom može se ,to ne daj bože, i meni desiti(kucam u drvo). Tebi svakako želim da ti se vrati tvoja slatka guza emoticon
5/16/2005, 5:58 pm Link to this post Send Email to Livija   Send PM to Livija
 
Page:  1  2  3  4  5 ... 9  10  11 





You are not logged in (login)